MelikeGkcn ben almıştım canım 6 buçuk aylıkken koydum, koydugumda kendini tartabiliyordu, öyle içinde yığılıp kalmıyordu, hemen sürmeye başladı zaten. Ama kısıtlı koydum, aralıklı olarak toplam yarım saat falan koyuyordum günde. Yani içinde çok bırakırsan adım atmasi falan zarar gorurmus. Az az köy koyacaksan da. 11 aylık şu an, arada koyarım içine, kendi çıkar sıkılınca😊