Kızlar oğlum 15 aylık 7.ayından bu yana sütümü bıraktı mama ve meme veriyordum zaten bu sefer mamayla birlikte hero baby verdim mamayı da bıraktı şimdi uyumadan önce kaşık maması olan hero baby biberonda içiyor 3-4 aydır mama içmiyor 1 yaş maması öneriniz varmı mama vermek istiyorum hero baby yerine 🙏🏻