Kızlar lütfen akıl verin bebeğim 8 buçuk aylık ve alt 2 dişimiz çıktı bebeğim emerken ısırıyor göğüslerim yara oldu emzirmek artık çile oldu kanadığı için galiba sütun de tadı değişiyor bebeğim kendini geri çekiyor napicam bilmiyorum tecrübeli anneler lütfen yardım edin🙏🙏