Kızlar oğlumu emzirirken agzını öle bi kapadı inatlastı ki acmıyor ama emmeye devam edıyor memenın ucunu öle ıssırdı öle sert emdı kı resmen yara oldu agzından zor cıksrdım kanıyor du kan seklınde kabarcık olmus ne yaptıgsaö cıkaramadım agzından bisey olur mu bu nasıl gecer