[silindi] Kızlar 1 yaşındaki bebeklerinize kahvaltıda neler veriyorsunuz benim oğlum bal reçel vs. yemiyor peynir labne kaşar peyniri birde yumurta veriyorum arada yumurtalı ekmek patates te veriyorum siZler neler veriyorsunuz fikir olsun 🌸
Sedauysal [silindi] kızım 15aylik sürekli kendi yemek istiyor sabahları patates kızartıyorum pankek krep arasına peynir sürüyorum bal yumurta haşlama omlet sigara böreği genelde eliyle yiyeceği şeyler yapıyorum 😊
GoGirl [silindi] 14.5 aylik genelde omlet veriyorum kasar peynir zeytin koyuyorum ceviz findik badem cekiyorum. her gun 1 tatli kasigi ekliyorum.domates salatalik mevsimi olmadigi icin vermiyorum su an.recek sekerli old icin vermedim hic bal arada veriyorum. Bu aralar omleti simitle yiyor ceyrek simit veriyorum
[silindi] Tuba benim oğlumda çok sever ama içim rahatlamıyor onu tek yiyince içine bişey katıyormuydunuz 🙏🏻
Tuba [silindi] Rica ederim☺️ Bide tarhanalı yumurta var ona da bayılıyor oğlum. 1 yumurta, 1 tatlı kaşığı tarhana, 1 tatlı kaşığı labne, dereotu, zeytin ve domates. Karıştırıp omlet gibi pişiriyorum🤗
BalkizimBaloglum2 Benim kizimda zeytini sevmiyor nedense sevdiremedim sabahlari omlet peynirli yumurta menemen krep yada pankek yanina portakal suyu bazen tahin pekmez bazende az bisi keci boynuzundan yapilan helva almistim onu cok sevdi ondan bazen labne bazen kaşar peyniri yiyo ama cok yemez az yer benimki domates salatalık daha vermedim mevsimi değil diye yaza doğru inşallah
[silindi] BalkizimBaloglum2 ay ay maşallah bende salatalık domates vermiyorum güzel değil ama dediğiniz keçi boynuzu helvayı nerde bulabilirim
[silindi] Sedauysalmaşallah bunları farklı günlerde her gün mü veriyorsunuz benim oğlumda eliyle sever ama onları yiyince doymuyor ona atıştırmalık gibi geliyor börek poğaca simit pankek falan 🤦🏻♀️
Sedauysal [silindi] mesela bugün üç tane börek yarım patates kızartması yumurta beyazı iki dilim peynir ve zeytin tabi hepsini yemiyor yere dökülüyor ama genel olarak yiyor öğlen çorba veriyorum ekmek doğrayıp akşam yine makarna sebze yapıyorum kendisi yiyor meyve vs. Derken acıkınca belli ediyor zaten 😊