Merhaba hanımlar 2 aylık kızım var hırıltılı solunum falan yok nefes almasında da emmesinde de bi sıkıntı yok ama bazen nadir de olsa öksürüyor bazen sanki tükürüğü boğazına kaçmış gibi hissediyorum bazen gazdan dolayı çok ıkınınca da olabiliyor yani günde 4 5 defa en fazla sizce normal midir?