Benimde 3 ay 4 günlük kızım var bugün alerji testi olduk. Kakada küçük küçük kan gördüğüm için gittik doktora süt ürünleri,yumurta, domates, bezelye, ıspanak, susama alerjimiz çıktı. Doktorumuz 1 ay diyet sonra ek gıdaya başlayıp deneyeceğiz dedi. Bu alerji olayı çok zor doktorlarda net bişey diyemiyorlar bebeklerimizin sindirim sistemi gelişene kadar diyet yapıcaz 🤷🏻♀️