Biz de uzun süre doktorların verdiği ilaçlar karışımlar kullandık evdeki herşeyi 90 da yıkadım ütüledim haftalarca . En son bir daha ilaçları 3 gün kullanma kuralına göre uyguladığımızda evi de ilaçlatmıştım , İlaçlama servisleri 10 gün ıslak temizlik yapmayın diyorlar , ilaç 10 gün boyunca etkisini devam ettiriyor , bu sürede gayet güzel yetiyor , kendimize ilaç kullanıyoruz ama eve işlamiş oluyor bi kere , ilaçla vücudumuzdakini öldürsek bile yine evden alıyoruz, yani evi ilaçladıktan sonra bitti çok şükür