papatya3 bize de ateş yapmaz demişlerdi bizde de aşı yapıldığı gün ateşi yükseldi aynı şekilde bende calpol verdim o günü atlattık sonra aradan 1 hafta geçti ateşi yine yükseldi 38.2 idi hastaneye götürdük 38.4 oldu testler yapıldı kanında enfeksiyon çıktı 25 şubatta şimdi bugün hâlâ ateş inip inip çıkıyor enfeksiyondan mı böyle oldu yoksa rotavirüs aşısını yaptırdığımız günden mi kaynaklanıyor inanın bende bilmiyorum ama inşallah bir an önce atlatırsınız