Bebeğim 4 ay yirmi günlük düzenli bir beslenmesi yok zorla mayıştırarak emziriyorum doğduğundan beri günde en fazla beş kere emzirebiliyorum doyuyormu hiç emin değilim kilosu normal acaba ne zaman ek gıdaya başlayayım ya da nasıl başlayayım tecrübeli anneler buraya