Ben de günlerdir düşsün diye uğraşıyorum. Çok sık beslemek de bebeğin sık sık uyanması, iyi bir uyku çekememesi demek. Bizim doktor saatte bir iyi değil 2 saatte bir besle dedi. Ama onda bile farkediyorum bebek çok aç olmuyor. Çene kasları dinlenmiş olmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bugün tekrar kontrol var muhtemelen düşmedi ve doktor mama takviyesi verecek. Geçen hafta düşmezse mama ile takviye ederiz demişti. 🤦🏻♀️