Mevacanimkizim Hanımlar kızım 5 ay 6 günlük Bebelac 1 numara kullanıyorum maması bitmek üzere aldığım zaman toplu alıyorum o yüzden 2 numara alsam bir sorun olur mu ne?
Cancansmom Mevacanimkizim ilk aliminizi toplu yapmayin bence,sordugunuz konu bir yana. Ayni marka da olsa nolar degisince bebek sevmeyebilir,dokunabilir. Denemelik 1 tane alsaniz daha iyi olur.