Merhaba,
kızımın süt alerjisi var.6 gün sonra 7 ay olcaz iki gün önce kilosu 6.700 idi.(2,910 doğmuştu,2,680 ile taburcu olmuştuk.) Sorum şu ek gıdaya alerjisi çıkınca durdurmuştuk.6,5 gibi felan başladık.Dr kilosu az dedi?alerji maması da var,sütüm azaldı tabi çok da emmiyor.Ek gıda veriyorum ama 300 gr anca alıyo toplasam bazen 280 son zamanlarda.Nasıl kilo aldırcam varmı önerisi olan özellikle alerjik bebeği olanlar siz neler yaptınız?