arimbalim_248 Kızlar bebeğim 6ay11 günlük iki haftadır yaklaşık günde en az 3 kere kaka yapıyor ne yese hemen az sonrasında kaka yapıyor deli olacağım bulunduğm şehirde doğru düzgün dr da yok ek gıdayafa geçtim zaten oüre şu bu irmik felan hep veriyorum
ecemm-6161 arimbalim_248 su veriyormusun püre yaparken içine hafif saf zeytinyağı koy canım mama dan hep sonra kesinlikle su ver
Busegg arimbalim_248 benim kızımda öyle hiç doktorluk bi sorun olucağını düşünmemiştim. Ne güzel bağırsakları çalışıyo diyodum ama 😄 neden sorun ettiniz
Demirac19 arimbalim_248 benim oğlumda öyle az bişey yesin hemen çıkarıyor 2 yaşında şimdi ben alıştım eğer ishal değilse sizde sorun etmeyin
ecemm-6161 arimbalim_248 canım yapısı o zaman bebeği. Öyle doktura da danışırsın genetik olabile bagırsak durumu
Busegg arimbalim_248 eğer doktorunuz bi sakınca görmediyse bence sorun etmeyin ne güzel işte kabız olmasından daha iyidir bağırsakları çalışıyo yavrunun rahat ediyodur
Demirac19 arimbalim_248 yok yok korkmayın sindirimi güçlü kabız olmasından böyle daha iyidir diyorum ama dün yine 4 defa yaptı 😅 fazla bişey de yemiyor