Arzuuu00 Kızlar merhaba sleepy cırtlı bez kullanıyorum bebeğim büyüdükçe sızdırmaya başladı aynı sirunu yaşayıp hangi marka beze gectiniz ?
Kavininanasi Biz pişik nedeni ile bıraktık sleepy’i. Prima premium care yada aktif bebek kullanıyoruz.
sadeanne Kavininanasi peki koku oluyor mu sizde de ? Ben hep Premium care kullandım dışardan plastik gibi kokuyor kızımın çiş yaptığını anlayabiliyorum. Ben de bugün değiştirmeyi düşündüm o kokudan dolayı
Mom987 Arzuuu00 Sleepy bez bedeni küçük zaten bezler hep öyle ama sleepy kilo ile uyumlu değil bir de 5 no deneyin olmadı bez değiştirirsiniz.