Hunnap kullanıyoruz gayet guzel katki maddeleri yok içinde. Iyi olduğunu inceleyerek aldik.eti cici bebe de kullandım biz 7.aydan sonra sanirim verdim biskivi .ek gida sonrasi zaren yemesi iyi olunca oglum aksamlari süt inek sutu de 11ay da geçtik .pinar torku sut icine koyuyorum bisküvi. Yedirmeyenler de olablir. Kullanim da sakinca yok bence fikrim