SemraUmay kızlar bişey sorucam inşAllah bi buçuk ay sonra kızımı kucağıma alıcam 2.hamileliğim oğlumu emziremedim sütüm erken kesildiği için ama kızımı emzirmek istiyorum..galactago damla ve humana still tee kullanmak istiyorum onları aynı anda kullana bilirmiyim acaba?ya da bi gün galactago öbür gün humana kullansam olur mu?