Gularsl07 Haninlar bebgim 1 aylik burun tikanikligi gecmiyor burun spreyi kullanimi uygunmu sizce veya kullanan varmi
ecemm-6161 Gularsl07 canım otri bebe al kullan fizyolojik serum vR ben onu sıkıp burnunu temizliyorum
Oznuryunus Gularsl07 benimde o aylarda başladı 2 aylık oldu daha geçmedi en sonunda genzi tikandi doktor mra gittik temizledi yine kapalı 🤦
Ozgee34 Merhaba ben izotonik serum suyu kullanyrum spreyler sen daha iyi. Yinede bı doktorunuza sorun isterseniz ve Youtube da videoları var nasıl kullanıldığıyla alakalı. Ordanda bakabilirsiniz
Gularsl07 ecemm-6161 otri bebe nin ki yok farkli bir markanin aspiratoru var fizyolojik serumla hergun cekiyorum faydasi olmadi en fazla 1 saat rahatlatuyor
Elbiii Gularsl07 aynen bizde öyleyiz 39 haftalıgız korkuyorum ciğerlerine incek diye bide geniz akıntısı öksürük yaptırıyor doktora gititk burun serumu verdi ilaç vermiyorlar