Merhaba sevgili anneler
1 ay 23 günlük bebeğim var benim, boğazlarım iki gündür şiş halsizliğim ateşim yok ama boğazlarım çok açıyor bebeğimi emzirmeye devam ediyorum nefesimi ona vermemeye çalışıyorum ona geçmemesini nasıl sağlayabilirim, yada ona geçtiğini nasıl anlayabilirim ilk anneliğim ona geçmişmidir yardımcı olurmusunuz tecrübeli anneler 😢Ve bu gribi atlatmak için öneriler emzirince herşey yiyilip içilmiyor çok tecrübesizim