Ebebekten 190a almistim urunun faturasi duruyor 2cocugum oldugu icin buyuk olan 2yasinda bebegimi buna koydugumda rahat 1saat oynuyor fakat kizim izin vermiyor bu sebeple ortadan kaldirmak icin satiyorum 190 kusure ebebekten almistik isteyene anlasmali oldugumuz yurtici kargo illede gonderim sagllayabilirim …istanbul


90 tlye birakiyorum alana hayirli olsun tertemizdir