Benim bebeğimin de gözünün altından tıpkı buna benzer bişey çıkmıştı aşı günü aşıya götürdüğümde ciddi bişey olabileceğini düşünüp aşısını yapmamışlardı ama sonra geçti tekrarlamadı bidaha da.Şuan her saglık ocagına gittigimizde tekrarlayıp tekrarlamadığını sürekli soruyorlar.