Eşim grip olmuştı okadar korktukki kızıma da geçecek diye acaba korona mı yoksa gripmi diye korktuğumuzdan test yaptırttı eşim hastanede. Neyse 3 gün sonra yani şimdi gece yatırdım mızmızlanmasına uyandım emzireyim diye çocuk nefes alamıyor belli genzi tıkalı öksürürken boğazında balgam varmış gibi oluyor var galiba içi bulanıyor öksürürkej birde gözleri küçülmüş gibi şiş gibi 😣 napıcam ben şimdi başına gelen varmı kızım 4,5 aylık