basakcetin Kızlar sma mama kullanan varmı bebeğim yediği gibi çıkartıyor çok kusuyor. Aynı durumu yaşayan varmı?
Waris basakcetin biz de kızıma ilk sma başlamıştık ama kızımı da kusturdu. Hem de öyle böyle değil çocul fışkırarak kusuyordu. Sonra doktor aptami önerdi. 5 aydır aptamil comformil kullanıyoruz.
SAREyvz basakcetin 11 günlük kızıma ilk günden beri kullanıyorum hiç kusma yaşamadık ama mama ile ilgili değilde bebeğiniz sevmemiş olabilir.