Bibi merhaba canım tüm yazıları okudum ve inan ki allahın izniyle hiç bir şey yok psikoljik olarak eminim gönderilerde kalp krizine kasr yazmışsın bu panik atağın vazgeçilmez düşüncesi vb. Şeylerde özellikle onlarida yazmışsın gece oluyo gündüz hiç bir şey yok demissin bn de öyleyim yatcagim zaman tüm kaygılar beni sarıyo gündüz ytrknhiç bir şey yok ama gece mahvoluyorum…
Bende panik atağı bilmeden önce kalp krizi geçiriyorum diye acile koştuk kalbim inanılmaz atiyo artık o kdr cok gttik ki acile bi gece de düşün defalarca bu böyle aylarca sürdü halim kalmıyordu gece öyle olduğundan gündüz bile dinlenemiyodum ya acilde serum ya hava takılı oluyodm sonra dedim kalbimde bi sorun var kayseride yaşıyorum ben en iyi kardioloji uzmanını araştırdım prof. Gttik hemen ekg falan sora ultrason dedi doktor kalbin tertemiz hiç bir şey yok ufak bi hastalık yapcak bir şey bile yok ama panik atak öyle bir şey ki vücudunda olanların sebebini bulmak istiyorsun sonra dedim yok beynimde beyin kanaması mi geçiriyorum nöroloji uzmanıyla görüştük emr istedi oda temiz hiç bir sey yok doktor dedi artık psikiyatri ona da gttik ama doğru düzgün dinlemeden bile ilaç yazdı direk dedim bu böyle olmucak kullanmadım abdestli gez sürekli cnm bol bol inşirah oku kuran oku kendini okut surekli mesela ben babam okurumu çok rahatlarım ve o an öyle bi korku geldiğinde şunu düşün sesli düşün ama şuan ben abartıyorum bir şey yok kötü şeyler düşünüyorum ama ben gayet sağlıklıyım de cnm beyin sesli düşünmeyi ve yazılanı daha net algılar o anki kaygını kendinle paylaş sesli düşün ama öyle bir şey şuan yok ben evham yapıyorum de kendini takip et bunu buraya yazmak bile seni bi nebze rahatlattı
her şey allahtan.sabret bolca dua,et tövbe istiğfar et,teheccüde klkabirsin,sbh namazlarını kıl ve bolca yalvar rabbim bu gönlündeki yorgunluğa inşirah serinliği versin inşallah kardeşim…
Hakkini helal et çok uzun yazdım ama bende bu korkulardyken bunu isterdim beni anlasınlar saçma boş bulmasınlar…bnm şuan panik atağım kndim kontrol edebiliyorum unutma biz insaniz her duyguyu yaşamamız çok doğal…..