19 aylık oğlum ayakkabı ile tam basıyor evde ayakkabısız çoğunlukla parmak ucunda yürüyor nörolojiye gittik bu yuzden oda baktı ayakkabıyla gayet gzl basıyor ddi çıkarttırdı çıkardığı gibi parmak ucunla yürüdü hiç basmasa sorun ama basıyır ddi 2 yaşına kdr bekleyelim eğer devam ederse emar çekeriz ddi 3 ay snra tekrar gelin ddi bnmde cnm sıkıldı