mrstucii06 Kizlar oğlum 5 aylik eşime emzigi tarif ettiğimde yanlış olani almış belki kullanirim diye açmıştım ama pek hosuma gitmedi daha hic kullanmadm paketi acik ama hala 0 6 ay olanini kullaniyorum isteyene 90tl eczaneden daha pahaliya almıştım
Edis53dm yurtdışından daha uyguna alıyorum ama şuan bebeğim büyüdüğü için ihtiyacimiz olur diye almak isterim fiyatta anlaşabilirsek ve kullanılmamışsa eğer :)