Sukranikra Merhaba anneler bebeğim 8 aylık 0-6 aylık emzik kullanıyorduk ama şimdi 6-18 aylık emzik aldım onu kullanması gerekiyor ama hiçbir şekilde onu ağzına almıyor geri itiyor eski emziğini emiyor yenisine alıştırmam için ne yapmam gerekir?
Htckync 😄 anaamm emziklerrede almış başını gidiyo. Bende 6-18 alcam çiftliği 140 TL olmuş beee nedir bu böyle
[silindi] Htckync ne gerek varki o fiyatlara gerçekten çok pahalılar ben wee baby aldım 2 numara çifti 8 tl gayette emiyor 140 tl emzikmi olur yav mama parası kadar 🤦🏻♀️
Sukranikra [silindi] doğru diyorsunuz ama ilk başta indirimdeyken almıştım philipsinkini daha sonra normal emzik verdim emmedi onu şimdi de mecburen yine Philips 6-18 aylık olanını aldım ama bu sefer ucu büyük diye emmiyo hala eskisini emiyor ne yapacam bilmiyorum
Sukranikra serebro bizimki de aynı emmiyor çiğniyor ama bi tanıdık 0-6 aylık emziği 1.5 yaşına kadar kullanmış şimdi çocuk damağından ameliyat olacakmış