Birkelebekannesii bugün hastaneye gidicem 3 gün önce yapıldıgında henüz negatif olmamıştım ama umarım olmuşumdur 18 gün oldu 2 gün öncesinde de belirtim vardı nerdeyse 20 gün🤮 ben ilaç kullanmadım süt verdiğim için , iştahtan kesildim kusuyodum hiç bişey yiyemiyodum sanırım o yüzden benim bu kadar uzun sürdü