Irem- benim kızım 6 aylık olana kadar fışkırır şekilde kustu hep, benim de sütüm çok geliyordu ilk doktora götürdüğümüz de tahliller yapıldı ama pek bir şey çıkmadı canim daha sonra durmayinca kusmalari 3 aylıkken götürdük bu sefer başka bir doktora o da bu aylarda normal dedi ve sütümü sağıp karıştırmam için bebelac gold almami söylemişti o sütünü koyulaştırır midesinde daha çok kalır demişti ama bebeğim almadı biberon zorla uğrasa uğrasa verdim ama bi fayda etmedi sonra kendiliğinden düzeldi çok şükür