Busrayolcu bizde 3 aylık olmak üzereyiz 1 hafta kaldı 3.ayın dolmasına ama hala var, bizden de sürekli gereksiz kan aldılar, yatış yaptılar bilmem neler, hiçbirşeye değil alınan kanlara canım yandı bizimde hemoglobin değerimiz 10 ve gözlerinin akında buğu şeklinde hala var, bide çocuk bazen esmer esmer görünüyor bronz gibi bazen bembeyaz canım,şimdiki sarılık değeriniz kaç, bide en önemlisi kan değeri hakkında ne dedi doktorunuz?