Msbebek bizim de aynı durumu, doğumdan sonra hemen başka hastaneye sevk edilip orada kuvezde kaldı 2 gün.. hemen kucağımıza alıp bağ kuramamamızın da etkisi var bu meme olayında maalesef. Ben hastaneye gittiğimden memeye imtihanım devam ediyor 😁 o zamanlar hiç almazdi şükür şimdilerde alıyor ama sütüm olmadığı için sagip da versem emzirsem de yok yani olmayınca olmuyor şu süt… diyeceğim o ki emzik bizim için kurtarıcı oldu umarım sizin için de olmuştur inanin ki erken diye düşünmeyin, her bebeğin doğası farklıdır o istemese almazdı zaten biz bayagi bir ağlama feryatlarindan kurtulduk 😂