Flora Bu gün post açmıştım. Bebeğimin nefes alışverişinde bir anormallik oldu bilen yaşayan var mı diye. Gece uykusunda yattığında yine aynısı oldu bu sefer eşimde şahit oldu inandı apar topar hastaneye getirdik. Avrupadayız benim yabancı dilim eşim kadar olmadığı için sadece onu ve bebeğimi içeri aldılar. Haberde alamıyorum telefonu arabada kalmış dua edin ne olur çocuğum için güzel anneler 🙏🏻Kafayı yicem arabanın içinde
Wolverine Flora Allah şifa bekleyen tüm bebeklerin yanında olsun. İnşallah sizin bebeginiz de sağlığına kavuşur 🙏🏻❣️
Flora Pinars Wolverine Mom078 Naciyedinc EmineYilmaz Egelim Mom0363 Mom080 VERA19 Mamagood [silindi] Ballii MiracAlpinveUmutunAnnesi Mom078 mert2021 Alpaslaninannesii Annesirintugceuzun Hayat Didemxy Bugraslan1 bburcu Mircet Hepinizden Allah razı olsun kalpten yada astımdan çok korkmuştum .Bebeğimin bademcikleri çok şişmiş ateşide ilerleyen saatlerde başladı dün gece hastanede kaldı yavrum sonradan babasıyla dönüşümlü içeri girdik çıktık çok şükür şimdi kızım daha iyi dualarınız için çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Allahım çocuklarımızı bize bağışlasın
Flora Wolverine Naciyedinc EmineYilmaz Egelim Mom0363 Allah razı olsun hepinizden çocuğum inşallah iyi dönecek inşallah 🙏🏻 😭
Flora Mom078 Gündüz 1 de yatırdım yanındayım 5 dk sonra içli içli nefes alıp vermeye başladı sonra birden nefes alamaz gibi oldu atak geçirir gibi ilk rüya görüyor sandım dua okudum geçmedi düzelmedi saçını sevdim baktım bu rüya değil 9 aylık bebeğim ne oluyor seslendim uyanamadı kucağıma aldım hemen yarı uykulu yarı uyanık nefesi gidip gidip geliyor . Eşime bağırdım koş diye o da duymadı beni kulaklık varmış kulağında çocuğu alıp onun yanına gidesiye çocuğum normale döndü.Bana inanmadı!!!! Normal dedi . Sonra akşam kayınvalidem geldi ben çocuğu yatırdım 5 dk sonra gene aynısı oldu kayınvalidemi çağırdım beklemeyin çabuk hastaneye diyince eşim öyle ikna oldu da geldik çok kızgınım çok üzgünüm beni almadılar kafayı yedim yicem haberde alamıyorum içerden
Mom078 Flora Umarım kötü birşey yoktur bazen uyku apnesi veyahut sinüsleri dolu olabiliyor kalp gibi bir rahatsızlığı olsaydı çoktan belirti verirdi diye düşünüyorum tekrar geçmiş olsun 🙏🏻
mert2021 Flora ya benim bebeğim de nefesini toparlayamıyor kendi kendine normale dönüyor resmen nefessiz kalıyor uzun süre suyun altında kalırsında yüzeye çıkınca nefes alırsın ya aynı o şekil
Flora Mom080 çok sağolun çok teşekkür ederim dualarınız için hepinizin VERA19 sizde avrupadaydınız sanırım çok zor buralar bilirsiniz beni içeri almamalarına çıldırıyorum Mamagood inşallah rüyadır bende ilk öyle sandım ama astım atağı geçirir gibiydi 😭
Mamagood Flora geçmiş olsun Allah şifa versin. Belki rüya falan görüyordur o anda, iyi ki götürmüşsünüz her şeye bakılır içiniz rahat eder. Tez vakit içiniz rahatlasın inşallah
VERA19 Flora Evet yurtdışındayım ama Avrupa’da değilim Katar’dayım.Sizi çok iyi anlıyorum çünkü buranında sağlık sistemi Avrupa sistemi.Birde daha değişik kurallar var erkek bölümüne kadınlar geçemiyor kadın bölümüne erkekler geçemiyor vs.Bu yüzden eşimle gittiğimizde baya zorlanıyoruz.Söz konusu sağlık olunca daha da gergin oluyor insan zaten😓