Buseersoyy Mehtaponurs istersen suan ara TC kimlikle sorgulama yapabiliyorsun bende bekliyorum 2haftadır yeni başvurdum 2nci bebek
Kubrayigitalp Mehtaponurs bence PTT ye gidin bende de ödeme aşamasında yazıyordu normal rapor yatmışti onu almaya gittiğimde PTT deki memur 300 TL yi de verdi buda yatmış dedi. Ama e devlette ödeme aşamasında yazıyordu.
pembeblog Mehtaponurs direk gidin pttye kimlikle alınıyor benmde odeme aşamada yazıyordu 1 ayda aldim
Kubrayigitalp Betulshn 170 i arayın başvuru yapın 200 TL yatıyor .aradığınız zaman soruyorlar emzirme parası için derseniz sizi yönlendiriyorlar.
ozlemaras___ Mehtaponurs e devlete girin ptt yazın ikinci sırada kurum ödemeleri var ona tıklayın yatmışsa orda görülür ben ordan takip edip aldım Doğumdan iki ay sonra yattı benim ki