Eda2121 4. Ay bizim icin cok guzel gecti kuzum..uyku duzeni oldu, gece 5372828 uyanıyordu o bitti..gaz sancisi bitti…uyku arkadssi edindim ve yatagina yatirip odadan çıkıyordum kendi kendine uyuma dönemi basladi..alma sansin varsa guvenli bir sayfadan kehribar kolye al ..her gun duzenli tak SADECE UYUDUGU ZAMAN BOYNUNDA BIRAKMA..Allah korusun boğulma durumu olmasin…korkutma kendini her bebek farklidir ama insallah benim oglum gibi olur…