Tued Her bezlemede altını güzelce temizleyip pişik kremi suruyorum herr seferinde .. 3 ay 20 günlüguz bikere pişik.olmadik .. benim gibi olan varmı sürekli süren ?
rike-nile-aro Tued ben 7 ay olana kadar pişikle çebelleştim resmen. Denemediğim pişik kremi, yağ, karışım kalmamıştı. 6 kez bez değiştirdim. Çok şükür 1 aydır olmuyoruz. Şeytan kulağına kurşun tık tık 😊
CerenSelim Tued her değişimde sürmem kızarıklık yoksa gerek olduğunu düşünmüyorum ama ufacık bir pembeleşme olursa hemen sürerim 🥰