Kizlar bende uzun zamandir bi problem var. Yatmaya gidiyorup yatiyorup uyumak icin ondan sonra yutkunme hissi gelior surekku salyamu yutmam lazim arka arkada sonea bogazimin deligi incelitor sanki nefes alamiom tam uyuuta dalacam nefesim kesiliyor cok kotu birsey. Uyku apnesi degil dedi doktor. Uyku apnesi olan biri uykusundada nefesi kesilior dedi esim bi kac gun gece bana dikkat etmis oyoe birsey yok dedi. Piskolojikmen mi yoksa tirous guatir gibi birseymi? Korkuyorup😞