Sevgikyrc 4. ay büyüme atagı yasıyor muhtemelen. tv telefon gibi uyarıcılar kapalı olmalı zaten her sartta zaten ama 4. ay atagına ait şeyleri okursanız kendinize uygun cözğmler bulabilirsiniz, emzirme kısa kısa gün içinde teklif edin onu sıkmadan, los ısık ve köse icermeyen bos duvara bakacak sekilde emzirin. gözleri daha iyi görüp 2 boyuta geçtigi için köseli mobilyalar vs. daha anlamlı hale geliyor ve merak baslıyor cok büyük bir gelişme yasıyor. sakin kalıp oda oda gezdirin, bol bol anlatın hava durumundan girin aksam yemegine kadar anlatın, uyku ve meme gerilemesi normal ama kalıcı olmaması icin sıkmamaya özen gösterin