Merhaba güzel anneler
Nisanın ilk haftası ,3,5 aylıkken Bursa Medicanada sünnet yaptırmayı istiyoruz,doğumumuzda orda olmuştu.süreç nasıl oluyor,öncesinde yine doktor çocuğu muayene mi edicek?gittiğimiz gün hemen sünnet yapıyorlar mı hemen?bilgi sahibi olanlar yazarsa sevinirim 🤗