2 ay 8 günlük olduk ama son 2 gündür uyku nedir bilmiyoruz. Gün içinde her beslenme sonrası en az 1 saat uyuyan çocuk sabah 10 gibi bi uyanıyor gece 3,5 a kadar uyanık. Hem kendisine zarar hemde benim bakacak gücüm kalmıyor. Ne yapmam lazım. Neden böyle oluyor acaba?bu arada elini sürekli emmek istiyor