Ben her alt değiştirmede sebamed pişik kremi sürüyorum pişik olmayı engelliyor ama geçen mandalina yemişti altını değişmeyi biraz geciktirince mandalina asidinden pişik olmuş hemen ılık suyla yine sebamed sabunla hafifçe yıkadım sonra kalın tabaka halinde kremledim bir dahaki alt değiştirmeye iyileşmişti