Topkek benimde 3 aylık kızım var ve aynı şekilde çok öksürüodu doktor antibiyotik verdi anca öle geçti ama balgamı atsın die bende ıhlamur verdim sabah akşam iki çay kaşığı burnunada fizyolojik serumdan sıktım ve buhar makinesi önermişti doktor rahatlatır die anca öle geçti ama 10 gün sürdü ve doktorda 10 gün sürer demişti.inş tez zamanda iyileşir çocuğun🤲🏻