fistikcisahap Arkadaşlar özellikle site yetkilileri ya bi benim mi başıma geliyor bilmiyorum 🤷🏼♀️ tam uzun uzun yazıyorum ne güzel cevaplamışım oka tıklıyorum ve opsss opsss yani cidden uygulamadan soğutuyor. Birkaç gün sırf bu yüzden girmedim ama bu durum düzeltilmezse daha uğramayı düşünmüyorum. Çok saçma yani fiber internet kullanıyorum kendi gsm internetimde açık ama bu sorunla o kadar sık karşılaşıyorum ki resmen hiçbir başlığa yazasım gelmiyor. Sakın yetkili duy sesimi!!! Opsss bir şeyler yanlış gitti.
HappyKids fistikcisahap Yoğunluk anlarında olabilir böyle hatalar. Sonuçta kullandığımız sistemin de bir kapasitesi var. Aşınca hata veriyor ve kısa sürede düzeliyor.
Mom0363 Uygulamaya yeniden mi giriş yapmanız gerekiyor yoksa başka bir problemden ötürü mü? Benim yazılar genelde uzun olduğu için, bende böyle bi sorunla karşılaşıyorum. Tekrar giriş yapmam gerekiyor,.. 🤕
fistikcisahap Mom0363 sanmıyorum ya o yazı o dakika gidiyor zaten bir daha mümkünü yok aynılarının çıkması çok saçma yani
fistikcisahap Asenana evet, 3-4gün kullanmadım giresim gelmiyor. Surverlerinde bir problem varsa baktırsınlar. Yazık yazdığıma valla
fistikcisahap HappyKids kısa sürede düzelmiyor valla dakikalarca o şekilde kaldığı oluyor anca tamamen kapatıyorum falan o şekil kendine geliyor ama yazdıklarım falan gidiyor
Merve1134 HappyKids yani herkes aynı şeyden muzdarip . Kabullenip düzelmesi için cabalayabilirsiniz bence
Biscolataerkegim Merve1134 İyi bir alt yapısı yok ama bütün uygulamalar böyle değil mi güncellemeye illaki ihtiyaç duyuluyor. Biraz konu bilişime giriyor çok bilgi sahibi olmamakla birlikte çok da kolay olmadığını biliyorum en azından
Merve1134 Biscolataerkegim birisi birşey yazdığında pat diye askıya alınıyor hesap o zaman bir aksaklık yok ama . Adaletli olmak gerekiyor ise madem o konuda hizlilar mağduriyeti de gidermeleri gerekir
Biscolataerkegim Merve1134 Haklısın o konuda ama bu öyle birşey değil ki 😀 Hergun kaç kişi buraya kayıt oluyordur. Hesabı olup şifresini unutan mi dersin yeni doğum yapıp kayıt olan mi dersin erkek kullanıcı mi dersin 😅 İşte kapasite arttikca uygulamada bu tür sorunlar yaşanabiliyor