Merhaba güzel anneler.
Buzluktan çıkarıp erittiğim sütü ısıttım ve bunu termosa koydum. Ne kadar süre kalabilir acaba termosta? Aranızda bunu bilen ya da tecrübe edinen var mı?
Rop muayenesi var yarın ve hastanede sıra beklerken emzirme saati geliyor emzirecek yerim olmadığı için böyle bir şeye başvurmak istedim.