irmatess Sevgi23 Oğlum 3 aylık doğduğundan beri gündüzleri çok az uyur 😊 Hepimizde var o sıkıntı sanırım 😂
tuval Annesi çok küçük 6ay düzeni unutun uyumak istedikçe uyutun yavrunuzu. İlk 3ay zaten kendini anne karnında hisseder
Browni_61 Sevgi23 Uyuyan güzel uyandi 2 ay olmuş.bu post yeni dang etti herlde.Bnmde ilk anneliğim ama.47 gunlk bebkte uyku duzeni olmıycani bilmiycek kadar cahil deilim.
Sevgi23 Browni_61 sana cevap vericek kadar boş vaktim yoktu 😀cahillik konusuna gelince ben bence cahilsin çünkü her bebek aynı değil 😉
Browni_61 Sevgi23 Her bebek syni deilse niye boyle bi post acip fikir almak istedin.Bu arada çok komiksin bos vaktin yoktu ama 2 ay gecmiş unutmamişsn demk ilk isin bna cevp vermk olmuş.
Sevgi23 Browni_61 benim ile aynı durumda olan varmı diye 😉bak sende 2 ay önce gerginmişsin hala öylesin 😅