Smryna
Mira61
Gocicim
Alerjimiz var ama yediklerime dikkat ediyorum acaba kaçırdığım bir şeyler var mı diye düşünüyorum.
Gazı ben de düşündüm ama karnı çok yumuşak ve sonrasında da hiç gaz çıkarmadığı için o değil gibi.
Alt dişlerimşz geldi üstlerde baya kabardı geldi gelecek. Kulaklarını falan çok elliyor . Ama dişten dolayı ayaklarını bu şekilde yaparlar mı bilemedim ki.. sizin bebekleriniz de diş döneminde bu şekilde yapıyor mu?