Kubissstt benim bebeğimde herseye aglıyordu bizim konuşmamızdan bile rahatsız olup üstüne alınıp aglıyoruz o kadar yani 😩 ama şimdi geçti 6 aylık olduk kolik bir bebekti hala azar azar sancılarımız aglamalarımız oluyor ama geçiyor emin olun, huysuz ve kolik bi bebeğiniz benim ikizlerimin 2 side kolikti evde sürekli ağlama krizleri huyszuluk ala geçiyor sakin kalmaya calısın , içtiği mama huzursuzluk yapıyor olabilir gaz dısında sindirim problemi olabilir bizim öyleydi , laktozsuz raporlu mama kullandık doktor tavsiyesiyle cok sükğr geçti sayılır he bide gaz pıt pıt cıkarıypr olması onun rahatlaıdıgı anlamına gelmiyor malasef sancı işi bozuyor cıkarsada sancılanıyor demek ki yavru