Mhmtaff ben bi kere peluş tulum almıştım ama memnun kalmadım açıkçası hem beden olarak kalıpları dar hem fermuarı çok emanet takılmış ikinci giyişinde hemen koptu hem de peluş tulum diye aldım güya ama bildiğin elek gibiydi kumaşı çok kötüydü memnun kalmadım 👎🏻