Kızlar oğlum 2 aylık. Son iki haftadır falan baen memeye gelince ağlıyor ittiriyor almıyor. Sakinleşince deniyorum bazen alıyot bazen almıyor. Geceleri emiyor sabah da emiyor ama gün içinde dengesizlik oluyor bi. Yaşayan vR mı ? Bu arada meme mama beraber gidiyoruz