01_merhaba_33 katılma nöbeti. Öfke korku çarpma vurma yani canı yandığında ağlayarak başlar nefes gider bayılır morarır bi süre sonra nefesi kendiliğinden gelir. Bazen 30 sn bazen bizim ki gibi 1 2 3 dk sürer. Ama anne babaya ömür gibi gelir. Beyinde hasar bırakmaz Allah’ın izniyle genelde. Tabi yine de bi doktora danışın ben götürmüştüm. 4 yaşına kadar azalarak devam eder dedi ve 3 yaşında maşallah artık kızım yapmıyor. Şükür. 1,5 2 yaş civarı sıklığı çok artmıştı ayda bir iki kez yaptığı oluyordu. Büyüdükçe geçiyor. Ağlama aşamasındayken yüzüne hafif hafif üfleyin, bayılırsa Düz bir zemine yatırıp ağzını açıp üfleyin kendine gelmesini bekleyin. Sizi çok iyi anlıyorum çok zor çok. Birde kansizlık olunca daha sık tekrarlar. İnş ilk ve son olur çok geçmiş olsun