Ben doğumdan 6 ay sonra regl olmaya başladım ilk ay olduğumda sütümde azalma hissettim ancak bebeği daha sık emzirmeye çalıştım dolayisiyla bi sorun yasamadik. sonraki aylarda zaten böyle bi sorun hissetmedim. Olumlu düşünün sütünüzün her zaman yeterli ve en bebeğiniz için en iyisi olduğuna inanın 😊